Kontaktní informace

Skype: anchorage0525

Jak se k nám dostanete?

Od Šumperka
Jeďte směrem Hanušovice (15km). V Hanušovicích odbočit vlevo směrem na Králíky (přejedete vlakové koleje) a cca po 2km odbočit vpravo na Staré Město pod Sněžníkem (těsně za kamenolomem před železničním mostem). Cca po 8km odbočíte vlevo na Chrastice a Hynčice pod Sušinou (je zde ukazatel na Vleky Hynčice). V Chrasticích na křižovatce pojedete po hlavní silnici doprava a po 3km dorazíte do Hynčic pod Sušinou.
V Hynčicích po 200m odbočte při první příležitosti doleva (u křížku). Jestliže dojedete k hotelu Sněženka, odbočku jste přejeli! Po 50 m uvidíte nalevo od cesty chatu a za ní IHNED odbočte doleva do menšího kopce. Chatu Kaštan uvidíte po 30m napravo od Vás. V zimním období nezapomeňte na sněhové řetězy!

Od Jeseníku
	Jeďte směrem na Hanušovice přes Lipová-lázně, Horní Lipová, Ramzovské sedlo, Ostružná do Branné. Zde hned zkraje obce odbočíte doprava na Staré Město. Projedete Vikantice, Šléglov a po projetí Hajmrlova uvidíte v údolí Staré Město pod Sněžníkem. Zde na náměstí se dáte doleva směrem na Hanušovice. Asi 2km za městem na křižovatce odbočíte doprava na Chrastice a Hynčice pod Sušinou.

Od  Žamberka
Z Žamberka se vydáte po silnici č. 312, směr Králíky, Hanušovice. Před Hanušovicemi  projedete obec Vlaské a podél řeky Moravy přijedete k železničnímu viaduktu, za kterým ihned odbočíte doleva na Staré Město. Cca po 8km odbočíte vlevo na Chrastice a Hynčice pod Sušinou (je zde ukazatel na Vleky Hynčice). V Chrasticích na křižovatce pojedete po hlavní silnici doprava a po 3km dorazíte do Hynčic pod Sušinou.

Naše ikonka:

Ubytování Jeseníky - chata KAŠTAN - Jeseníky ubytováníUbytování Jeseníky - chata KAŠTAN - Jeseníky ubytováníUbytování Jeseníky - chata KAŠTAN - Jeseníky ubytováníUbytování Jeseníky - chata KAŠTAN - Jeseníky ubytováníUbytování Jeseníky - chata KAŠTAN - Jeseníky ubytování